Reference

Spolupracuji s firmami, které působí v různých zemích, různorodých oborech a pracují s několika typy cílových skupin.

Nejčastěji podnikají v těchto oblastech: bezpečnostní technologie, fotografie, investice, kultura, luxury, móda, pojišťovnictví, potravinářství, telekomunikace, vydavatelství a vzdělávání.

Za téměř 20 let pracovní praxe mám mnoho příběhů k vyprávění. Dlouhé texty ale do online prostředí nepatří. Vybrala jsem proto jen takové, které by vás mohly zaujmout svou různorodostí a zaměřením. Nejraději však uslyším o vašich firmách, projektech a aktivitách.

Marketingové a komunikační strategie

Summit Advanced Systems s. r. o. je izraelský technologický start-up se sídlem v České republice. Po několika letech vývoje jsme nastavovali propagační a obchodní strategii, která byla postavena na eventech. Jednalo se o mezinárodní veletrhy vojenské a bezpečností techniky a speciální outdoorové akce pro klienty v Evropě a na Blízkém východě. Součástí spolupráce byly i obvyklé propagační činnosti. Nejzajímavější byla realizace propagačního stánku na veletrhu v Abú Dhabí spojená se sjednáním obchodních schůzek. Distribuce vystavovaných předmětů spadající do kategorie vojenské techniky a propagace evropské firmy s izraelskými majiteli v arabské zemi byla náročná, specifická, poučná a krásná práce. Spolupráce byla ukončena po sestavení dlouhodobého propagačního plánu, vytvoření komplexních obchodních materiálů, získání poptávek od prvních klientů a předání agendy do rukou zkušeného obchodního manažera. I takto může vypadat ucelená služba marketingového manažera.

Českému výrobci luxusních svítidel Sans Souci jsem na začátku roku 2018 navrhla novou dlouhodobou strategii, která spojovala marketing s komunikací a obchodem. Na ni navazoval roční plán propagace, který zahrnoval online a offline aktivity v Evropě, USA, na Blízkém východě a v Asii. Jednalo se agendu, která mi byla blízká a propojovala všechny obory, ve kterých působím. Spolupráce byla ukončena současně s mým nástupem na mateřskou dovolenou. Práci s designéry jsem si oblíbila a těším se na další podobné klienty.

Kamarádka mě v roce 2017 nadchla pro svůj projekt Mom4moms s. r. o., který na český trh přinesl novou online platformu pro rodiče, ke které se postupně přidružovaly další služby (vzdělávací eventy, e-shop, online vzdělávání). Stála jsem u spuštění portálu. Měla jsem tak možnost podílet se na finální podobě, do které byly zapracovány výstupy z mých UX analýz. Primárně jsem se věnovala tvorbě a realizaci marketingové a obchodní strategie, která se zaměřovala na rozvoj značky a obchodu. Postupně jsme s majitelkou vytvořily dvě oddělení, přičemž marketingové oddělení zahrnovalo samostatnou redakci. Zajímavostí je, že jsem pracovala s minimálním rozpočtem na propagaci a přesto se nám podařilo po roce provozu získat 10 tisíc unikátních uživatelů za měsíc. Sama majitelka našla v marketingu takové zalíbení, že se mu i díky tomuto portálu začala věnovat v mnohem větším rozsahu. Mám z toho radost a těším se, že pomůžu rozjet další projekty, které lidé zahájí na rodičovské dovolené.

Marketing a komunikaci jsem vedla pro českou druhou největší makléřskou pojišťovací společnost Insia a. s. Z centrály jsme řídili propagaci menších členských firem a samostatných pojišťovacích makléřů. Odnesla jsem si neocenitelnou zkušenost z interní online komunikace v rámci franchisové sítě, která je důležitá a také složitá. Měla jsem tak možnost řídit propagaci centrálně v několika evropských zemích (Česká republika, Slovensko, Polsko, Rumunsko) a zároveň regionálně prostřednictvím členů sítě v České republice a na Slovensku.

Klientem z řad státních institucí byla Agentura pro podporu podnikání a investic CzechInvest pro kterou jsem pracovala jako Ředitelka marketingu a komunikace. Vytvářela jsem pětiletou marketingovou a komunikační strategi, která byla převáděna na roční plány spojené s dílčími rozpočty. V rámci odboru, který měl dvě oddělení (marketing a komunikace), jsme řídili propagaci v investičního potenciálu České republiky v zahraničí a možnosti stáních a evropských dotací v České republice. Meziresortně s dalšími ministerstvy jsem se podílela na tvorbě značky České republiky v zahraničí.

PR a media relations

Pro dva ročníky tanečního festivalu Bohemian Burlesque Festival v letech 2017 a 2018 jsem zpracovala a distribuovala tiskové zprávy pro média.

Copywriting a content management

Contipro je biotechnologická společnost, která vyrábí kyselinu hyaluronovou. Dlouhodobě spolupracujeme na tvorbě PR článků pro veřejnost s tématikou výživy a péče o psy a koně.

Komplexní komunikační strategii a její následnou realizaci ve formě copywritingu interních a externích dokumentů včetně optimalizace textů pro web jsem zajišťovala v pojišťovací společnosti Insia a. s..Pro reklamní agenturu Proximity Prague s. r. o. jsem z pozice Account/Content Managera řídila mezinárodní tým tvořící obsah webového portálu pro Procter and Gamble, který byl jazykově lokalizován. Stejný obsah se následně transformoval do pravidelných direct mailů pro Polsko a Maďarsko.

Jeden z mých oblíbených projektů byla tvorba nového časopisu Victoria pro společnost Procter and Gamble, který cílil na ženy 50+. Časopis jsem realizovala s týmy reklamní agentury Proximity Prague s. r. o. Časopis jsem samostatně řídila od návrhu po tisk (design, obsah, redakce, lokalizace, rozpočet, tisk, distribuce). Časopis doprovázela samostatná microsite.

Sociální sítě

Prvnímu ročníku víkendového pup-up fashion butiku Life is Fashion jsem navrhla a následně realizovala propagační kampaně na Facebooku.

Inovativnímu start-upu Cleany.cz, který zajišťuje čištění oděvů, jsem v roce 2019 navrhla strategii správy sociálních sítí Facebook a Instagram. Řešili jsme segmentaci cílových skupin, copywriting a práci s nakupovanými a vlastními fotografiemi.

Start-upu pro rodiče Mom4moms s. r. o. jsem navrhovala strategie propagace, správy a tvorby obsahu na Facebooku a Instagramu, kterým se následně věnovala specialistka komunikace. Během dvou let profil na Facebooku získal přes 4 tisíce fanoušků a Instagram přes 1 tisíc sledujících.

Sociálním sítím pro veřejnost i speciální náborové kampani pojišťovacích makléřů jsme se věnovali ve společnosti Insia a. s., které jsem navrhovala a supervizovala správu Facebooku, Instagramu a Youtube pro Českou republiku a Slovensko.

Spolupráci s partnery a tvorbu obsahu ze strany zaměstnanců jsem rozjížděla pro telekomunikační společnost WIA spol. s r. o. v roce 2017. Novou komunikační strategii jsme nasazovali na Facebooku, Twitteru, LinkedInu a Youtube.

PPC

V letech 2011 až 2012 jsem se věnovala optimalizaci správy PPC kampaní, kterou původně společnosti PRESTO – Překladatelské centrum s. r. o. poskytovala externí agentura. Změny se zaměřily na výkon kampaní, který byl při stejném rozpočtu zvýšen o 60 % se zaměřením na množství prokliků vedoucích k požadované konverzní aktivitě. Předmětem změn byl copywriting textů reklam a změny v segmentaci cílových skupin a rozpočtů.

Náborové kampaně pro pojišťovací makléře v České republice a na Slovensku jsem v roce 2016 supervizovala v pojišťovací společnosti Insia a. s. Kampaně běžely v České republice na platformách Google Ads, Sklik a Facebook. Na Slovensku šlo o platformu Google Ads. Za mého vedení se podařilo o 30 % navýšit počet leadů pro obchodní oddělení.

PPC kampaně na Google Ads a Skliku tvoří významnou součást propagačních a obchodních aktivit telekomunikační společnosti WIA spol. s r. o. V roce 2017 jsem testovala možnosti navýšení výkonu a nasazovala nové kampaně spojené s úpravou služby DSL internetu.

Tvorba webových stránek

Telekomunikační společnosti WIA spol. s r.o. v roce 2017 inovovala službu DSL kabelového internetového připojení pro domácnosti. Změna vyžadovala i nové produktové webové stránky. Jednalo se o komplexní tvorbu, která zahrnovala řešení propojení s interním systémem, napojení na elektronickou evidenci tržeb, interní kódování včetně tvorby redakčního systému, UX analýzy, nový design, nafocení produktů, copywriting a jazykové překlady. Projekt jsem řídila ve všech fázích od návrhu, přes realizaci a testování, po ostré nasazení a dodatečné úpravy.

Eventy

  • 2005 – kompletní organizace půldenních vzdělávacích seminářů pro desítky lidí státní agentury CzechInvest v okresních městech Středočeského kraje na téma dotací z fondů EU
  • 2006 – spolupráce na pořádání dvoudenního fotografického veletrhu pořádaného Institutem digitální fotografie s. r. o. s účastí 1 500 návštěvníků
  • 2007 – kompletní organizace jednodenní odborná konference společnosti Grafika Publishing s. r. o. pro odbornou veřejnost s účasní několika stovek návštěvníků
  • 2008 – řízení organizačního týmu dvoudenní mezinárodní odborné konference Univerzity Karlovy a Akademie věd pro desítky účastníků
  • 2010 – komplexní organizace jednodenních školení a certifikací desítek pracovníků obecních úřadů pro společnosti Fujitsu Technology Solutions a CDC data s. r. o.
  • 2011 – firemní koktejlový večírek s živou hudbou pro desítky klientů společnosti PRESTO – Překladatelské centrum s. r. o.
  • 2012 – spolupráce na organizaci křtů knih vydavatelství Mladá fronta a. s.
  • 2013 – spolupráce na organizaci slavnostního večera předání ocenění soutěže Sestra roku v rámci divize Medical Services vydavatelství Mladá fronta a. s.
  • 2014 – 2015 řízení organizačního týmu akce Týden investic, celodenní konference Investor roku, a mnoho dalších akcí Agentury pro podporu podnikání a investic CzechInvest
  • 2016 – řízení organizačního týmu dvoudenní konference pojišťovací makléřské společnosti INSIA a. s.
  • 2018 – spolupráce na organizaci účasti společnosti Sans Souci Ltd na zahraničních veletrzích v Indii a Číně

Reference z kurzů pro veřejnost

Google Analytics pro začátečníky

„Lidka se v oboru vyzná a dokázala kurz proložit řadou reálných příkladů.“ M. N. 

„Lidka byla příjemná, pohotová, znalá, skvěle se v Analytics orientuje. Přesně věděla, co jako nováčci potřebujeme znát a byla trpělivá při pokládání otázek.“ L. M. 

„Kurz mi poskytl vhled do nastavení Google Analytics, obecný přehled, která data kdy sledovat a na co si dát pozor. Rozhodně mohu doporučit  Kurz poskytl, co lektorka avizovala:)“ P. M. 

Staňte se značkou – osobní marketing

„Lidka je velice příjemná, chytrá a hlavně zkušená dáma, umí poradit v mnoha oblastech a vždy má připravené příklady ze života.“ M. H. 

„Lidka je zapálený lektor s velkým přehledem k danému tématu.“ P. S. 

„Kurz je přínosný pro každého kdo má zájem se rozvíjet a zajímá ho jak zapracovat na schopnosti vlastní sebeprezentace. Získáte podněty i zpětnou vazbu.“ E. M.