Reference

Spolupracuji s firmami, které působí v různých zemích, různorodých oborech a pracují s několika typy cílových skupin.

Nejčastěji podnikají v těchto oblastech: bezpečnostní technologie, fotografie, investice, kultura, luxury, móda, pojišťovnictví, potravinářství, telekomunikace, vydavatelství a vzdělávání.

Za téměř 20 let pracovní praxe mám mnoho příběhů k vyprávění. Dlouhé texty ale do online prostředí nepatří. Vybrala jsem proto jen takové, které by vás mohly zaujmout svou různorodostí a zaměřením. Nejraději však uslyším o vašich firmách, projektech a aktivitách.

Marketingové a komunikační strategie

Summit Advanced Systems s. r. o. je izraelský technologický start-up se sídlem v České republice. Po několika letech vývoje jsme nastavovali propagační a obchodní strategii, která byla postavena na eventech. Jednalo se o mezinárodní veletrhy vojenské a bezpečností techniky a speciální outdoorové akce pro klienty v Evropě a na Blízkém východě. Součástí spolupráce byly i obvyklé propagační činnosti. Nejzajímavější byla realizace propagačního stánku na veletrhu v Abú Dhabí spojená se sjednáním obchodních schůzek. Distribuce vystavovaných předmětů spadající do kategorie vojenské techniky a propagace evropské firmy s izraelskými majiteli v arabské zemi byla náročná, specifická, poučná a krásná práce. Spolupráce byla ukončena po sestavení dlouhodobého propagačního plánu, vytvoření komplexních obchodních materiálů, získání poptávek od prvních klientů a předání agendy do rukou zkušeného obchodního manažera. I takto může vypadat ucelená služba marketingového manažera.

Českému výrobci luxusních svítidel Sans Souci jsem na začátku roku 2018 navrhla novou dlouhodobou strategii, která spojovala marketing s komunikací a obchodem. Na ni navazoval roční plán propagace, který zahrnoval online a offline aktivity v Evropě, USA, na Blízkém východě a v Asii. Jednalo se agendu, která mi byla blízká a propojovala všechny obory, ve kterých působím. Spolupráce byla ukončena současně s mým nástupem na mateřskou dovolenou. Práci s designéry jsem si oblíbila a těším se na další podobné klienty.

Kamarádka mě v roce 2017 nadchla pro svůj projekt Mom4moms s. r. o., který na český trh přinesl novou online platformu pro rodiče, ke které se postupně přidružovaly další služby (vzdělávací eventy, e-shop, online vzdělávání). Stála jsem u spuštění portálu. Měla jsem tak možnost podílet se na finální podobě, do které byly zapracovány výstupy z mých UX analýz. Primárně jsem se věnovala tvorbě a realizaci marketingové a obchodní strategie, která se zaměřovala na rozvoj značky a obchodu. Postupně jsme s majitelkou vytvořily dvě oddělení, přičemž marketingové oddělení zahrnovalo samostatnou redakci. Zajímavostí je, že jsem pracovala s minimálním rozpočtem na propagaci a přesto se nám podařilo po roce provozu získat 10 tisíc unikátních uživatelů za měsíc. Sama majitelka našla v marketingu takové zalíbení, že se mu i díky tomuto portálu začala věnovat v mnohem větším rozsahu. Mám z toho radost a těším se, že pomůžu rozjet další projekty, které lidé zahájí na rodičovské dovolené.

Marketing a komunikaci jsem vedla pro českou druhou největší makléřskou pojišťovací společnost Insia a. s. Z centrály jsme řídili propagaci menších členských firem a samostatných pojišťovacích makléřů. Odnesla jsem si neocenitelnou zkušenost z interní online komunikace v rámci franchisové sítě, která je důležitá a také složitá. Měla jsem tak možnost řídit propagaci centrálně v několika evropských zemích (Česká republika, Slovensko, Polsko, Rumunsko) a zároveň regionálně prostřednictvím členů sítě v České republice a na Slovensku.

Klientem z řad státních institucí byla Agentura pro podporu podnikání a investic CzechInvest pro kterou jsem pracovala jako Ředitelka marketingu a komunikace. Vytvářela jsem pětiletou marketingovou a komunikační strategi, která byla převáděna na roční plány spojené s dílčími rozpočty. V rámci odboru, který měl dvě oddělení (marketing a komunikace), jsme řídili propagaci v investičního potenciálu České republiky v zahraničí a možnosti stáních a evropských dotací v České republice. Meziresortně s dalšími ministerstvy jsem se podílela na tvorbě značky České republiky v zahraničí.

PR a media relations

Pro dva ročníky tanečního festivalu Bohemian Burlesque Festival v letech 2017 a 2018 jsem zpracovala a distribuovala tiskové zprávy pro média.

Copywriting a content management

Contipro je biotechnologická společnost, která vyrábí kyselinu hyaluronovou. Dlouhodobě spolupracujeme na tvorbě PR článků pro veřejnost s tématikou výživy a péče o psy a koně.

Komplexní komunikační strategii a její následnou realizaci ve formě copywritingu interních a externích dokumentů včetně optimalizace textů pro web jsem zajišťovala v pojišťovací společnosti Insia a. s..Pro reklamní agenturu Proximity Prague s. r. o. jsem z pozice Account/Content Managera řídila mezinárodní tým tvořící obsah webového portálu pro Procter and Gamble, který byl jazykově lokalizován. Stejný obsah se následně transformoval do pravidelných direct mailů pro Polsko a Maďarsko.

Jeden z mých oblíbených projektů byla tvorba nového časopisu Victoria pro společnost Procter and Gamble, který jsem realizovala s týmy reklamní agentury Proximity Prague s. r. o. Časopis jsem samostatně řídila od návrhu (design, obsah, distribuce, rozpočet) po realizaci.

Sociální sítě

Prvnímu ročníku víkendového pup-up fashion butiku Life is Fashion jsem navrhla a následně realizovala propagační kampaně na Facebooku.

Inovativnímu start-upu Cleany.cz, který zajišťuje čištění oděvů, jsem v roce 2019 navrhla strategii správy sociálních sítí Facebook a Instagram. Řešili jsme segmentaci cílových skupin, copywriting a práci s nakupovanými a vlastními fotografiemi.

Start-upu pro rodiče Mom4moms s. r. o. jsem navrhovala strategie propagace, správy a tvorby obsahu na Facebooku a Instagramu, kterým se následně věnovala specialistka komunikace. Během dvou let profil na Facebooku získal přes 4 tisíce fanoušků a Instagram přes 1 tisíc sledujících.

Sociálním sítím pro veřejnost i speciální náborové kampani pojišťovacích makléřů jsme se věnovali ve společnosti Insia a. s., které jsem navrhovala a supervizovala správu Facebooku, Instagramu a Youtube pro Českou republiku a Slovensko.

Spolupráci s partnery a tvorbu obsahu ze strany zaměstnanců jsem rozjížděla pro telekomunikační společnost WIA spol. s r. o. v roce 2017. Novou komunikační strategii jsme nasazovali na Facebooku, Twitteru, LinkedInu a Youtube.

PPC

V letech 2011 až 2012 jsem se věnovala optimalizaci správy PPC kampaní, kterou původně společnosti PRESTO – Překladatelské centrum s. r. o. poskytovala externí agentura. Změny se zaměřily na výkon kampaní, který byl při stejném rozpočtu zvýšen o 60 % se zaměřením na množství prokliků vedoucích k požadované konverzní aktivitě. Předmětem změn byl copywriting textů reklam a změny v segmentaci cílových skupin a rozpočtů.

Náborové kampaně pro pojišťovací makléře v České republice a na Slovensku jsem v roce 2016 supervizovala v pojišťovací společnosti Insia a. s. Kampaně běžely v České republice na platformách Google Ads, Sklik a Facebook. Na Slovensku šlo o platformu Google Ads. Za mého vedení se podařilo o 30 % navýšit počet leadů pro obchodní oddělení.

PPC kampaně na Google Ads a Skliku tvoří významnou součást propagačních a obchodních aktivit telekomunikační společnosti WIA spol. s r. o. V roce 2017 jsem testovala možnosti navýšení výkonu a nasazovala nové kampaně spojené s úpravou služby DSL internetu.

Tvorba webových stránek

Telekomunikační společnosti WIA spol. s r.o. v roce 2017 inovovala službu DSL kabelového internetového připojení pro domácnosti. Změna vyžadovala i nové produktové webové stránky. Jednalo se o komplexní tvorbu, která zahrnovala řešení propojení s interním systémem, napojení na elektronickou evidenci tržeb, interní kódování včetně tvorby redakčního systému, UX analýzy, nový design, nafocení produktů, copywriting a jazykové překlady. Projekt jsem řídila ve všech fázích od návrhu, přes realizaci a testování, po ostré nasazení a dodatečné úpravy.

Eventy

  • 2005 – kompletní organizace půldenních vzdělávacích seminářů pro desítky lidí státní agentury CzechInvest v okresních městech Středočeského kraje na téma dotací z fondů EU
  • 2006 – spolupráce na pořádání dvoudenního fotografického veletrhu pořádaného Institutem digitální fotografie s. r. o. s účastí 1 500 návštěvníků
  • 2007 – kompletní organizace jednodenní odborná konference společnosti Grafika Publishing s. r. o. pro odbornou veřejnost s účasní několika stovek návštěvníků
  • 2008 – řízení organizačního týmu dvoudenní mezinárodní odborné konference Univerzity Karlovy a Akademie věd pro desítky účastníků
  • 2010 – komplexní organizace jednodenních školení a certifikací desítek pracovníků obecních úřadů pro společnosti Fujitsu Technology Solutions a CDC data s. r. o.
  • 2011 – firemní koktejlový večírek s živou hudbou pro desítky klientů společnosti PRESTO – Překladatelské centrum s. r. o.
  • 2012 – spolupráce na organizaci křtů knih vydavatelství Mladá fronta a. s.
  • 2013 – spolupráce na organizaci slavnostního večera předání ocenění soutěže Sestra roku v rámci divize Medical Services vydavatelství Mladá fronta a. s.
  • 2014 – 2015 řízení organizačního týmu akce Týden investic, celodenní konference Investor roku, a mnoho dalších akcí Agentury pro podporu podnikání a investic CzechInvest
  • 2016 – řízení organizačního týmu dvoudenní konference pojišťovací makléřské společnosti INSIA a. s.
  • 2018 – spolupráce na organizaci účasti společnosti Sans Souci Ltd na zahraničních veletrzích v Indii a Číně

Reference z kurzů pro veřejnost

Google Analytics pro začátečníky

„Lidka se v oboru vyzná a dokázala kurz proložit řadou reálných příkladů.“ M. N. 

„Lidka byla příjemná, pohotová, znalá, skvěle se v Analytics orientuje. Přesně věděla, co jako nováčci potřebujeme znát a byla trpělivá při pokládání otázek.“ L. M. 

„Kurz mi poskytl vhled do nastavení Google Analytics, obecný přehled, která data kdy sledovat a na co si dát pozor. Rozhodně mohu doporučit  Kurz poskytl, co lektorka avizovala:)“ P. M. 

Staňte se značkou – osobní marketing

„Lidka je velice příjemná, chytrá a hlavně zkušená dáma, umí poradit v mnoha oblastech a vždy má připravené příklady ze života.“ M. H. 

„Lidka je zapálený lektor s velkým přehledem k danému tématu.“ P. S. 

„Kurz je přínosný pro každého kdo má zájem se rozvíjet a zajímá ho jak zapracovat na schopnosti vlastní sebeprezentace. Získáte podněty i zpětnou vazbu.“ E. M.