Jsem Lidka Weinzettl a profesně působím v oblastech marketingu a komunikace/PR.
Ráda při zpracování propagačních aktivit používám metodu STDC (See-Think-Do-Care), kterou zpracoval Avinash Kauschnik, expert na digitální marketing ve společnosti Google. Marketingová a komunikační řešení navrhuji komplexně, individuálně a hlavně funkčně, obvykle v návaznosti na firemní a obchodní strategii.
Mezi mé aktivní pracovní jazyky patří čeština a angličtina. Mám zkušenosti s prací na projektech i v čínštině, francouzštině, italštině, japonštině, korejštině, němčině, polštině, rumunštině, ruštině a španělštině.
Proč se mnou spolupracovat
PRAXE: K marketingové agendě jsem se dostala před 14 lety. Více než 9 let se marketingu a PR věnuji naplno. Mohu nabídnout znalosti a zkušenosti z různorodých oblastí (soukromé firmy, korporace, reklamní agentury, státní sféra, mediální domy).
OBCHOD: K marketingu jsem se dostala po úspěšné obchodní kariéře. Všechny aktivity spojuji s obchodními plány klientů.
KREATIVITA: V minulosti jsem měla profesionálně studovat malbu a věnuji se fotografování. Rozvíjím své dovednosti i v grafické činnosti. Jsem tzv. kreativec, ale mám smysl pro čísla a analytiku.
OBOROVÝ PŘESAH: Mám široký profesní přesah. Umím pomoci i se souvisejícími službami (HR, produktový vývoj, právo, vzdělávání, aj.)
Oborová specializace
Ačkoli preferuji rozmanitost, přeci jen jsem se postupem času nejvíce profilovala do těchto tří oblastí:
- právo
- design
- ICT a technika
Vzdělání
Vystudovala jsem právní specializaci k mezinárodnímu obchodu na Právnické fakultě Masarykovy univerzity v Brně.
Neustále si rozšiřuji znalosti v oblastech marketingu, PR , obchodu a práva.
Certifikáty
Certifikátů mám desítky z různých oborů. Můžete se podívat na několik z nich navazujících na agendu online marketingu.