Kdo jsem

Jsem Lidka Weinzettl a profesně působím v oblastech marketingu a komunikace/PR

Ráda při zpracování propagačních aktivit používám metodu STDC (See-Think-Do-Care), kterou zpracoval Avinash Kauschnik, expert na digitální marketing ve společnosti Google. Marketingová a komunikační řešení navrhuji komplexně, individuálně a hlavně funkčně, obvykle v návaznosti na firemní a obchodní strategii.

Mezi mé aktivní pracovní jazyky patří čeština a angličtina. Mám zkušenosti s prací na projektech i v čínštině, francouzštině, italštině, japonštině, korejštině, němčině, polštině, rumunštině, ruštině a španělštině.

Proč se mnou spolupracovat

PRAXE: K marketingové agendě jsem se dostala před 14 lety. Více než 9 let se marketingu a PR věnuji naplno. Mohu nabídnout znalosti a zkušenosti z různorodých oblastí (soukromé firmy, korporace, reklamní agentury, státní sféra, mediální domy).

OBCHOD: K marketingu jsem se dostala po úspěšné obchodní kariéře. Všechny aktivity spojuji s obchodními plány klientů.

KREATIVITA: V minulosti jsem měla profesionálně studovat malbu a věnuji se fotografování. Rozvíjím své dovednosti i v grafické činnosti. Jsem tzv. kreativec, ale mám smysl pro čísla a analytiku. 

OBOROVÝ PŘESAH: Mám široký profesní přesah. Umím pomoci i se souvisejícími službami (HR, produktový vývoj, právo, vzdělávání, aj.)

Oborová specializace

Ačkoli preferuji rozmanitost, přeci jen jsem se postupem času nejvíce profilovala do těchto tří oblastí:

  • právo
  • design
  • ICT a technika

Vzdělání

Vystudovala jsem právní specializaci k mezinárodnímu obchodu na Právnické fakultě Masarykovy univerzity v Brně.

Neustále si rozšiřuji znalosti v oblastech marketingu, PR , obchodu a práva.

Certifikáty

Certifikátů mám desítky z různých oborů. Můžete se podívat na několik z nich navazujících na agendu online marketingu.