Semináře

Dlouhodobý kurz obvykle obsahuje jasně danou strukturu s ohledem na budování znalostí s konkrétně stanoveným cílem. Běžně v takovém kurzu již není příliš prostoru pro rozšiřování znalostí prostřednictvím alternativních, praktických a zajímavých témat. Tuto mezeru budeme zacelovat pořádáním specializovaných seminářů a krátkých kurzů.

 

ODBORNÉ SEMINÁŘE

1) Google Analytics pro začátečníky 
  • termín: individuálně
  • délka: 2 hodiny
  • místo: Praha
  • max. 2 osoby
  • školitel: Lidka Worbisová
  • cena: 1 500 Kč

Kurz je koncipován jako seznámení s prostředím a funkcemi Google Analytics (GA). Krok po kroku budou probrány sekce Publikum, Akvizice, Chování a Konverze. Blíže se seznámíte s administračním rozhraním, zpracováním kampaní a vazbou na Google Ads. Získáte informace i o dalších analytických nástrojích.

Doporučuji si na kurz vzít notebook a pracovat ve vlastním prostředí Google Analytics. WiFi připojení bude zajištěno. Pokud s GA ještě nepracujete, vůbec to nevadí. Budete mít k dispozici testovací verzi.

 

2) LinkedIn
  • termín: individuálně
  • délka: 1,5 hodiny
  • místo: Praha
  • max. 2 osoby
  • školitel: Lidka Worbisová
  • cena: 1 000 Kč

Témata:

  • Osobní profil na síti LinkedIn
  • Komunikace na sociální síti LinkedIn
  • B2B obchodování na LinkedInu
  • Vyhledávání zaměstnanců na LinkedInu

 

3) Marketingový plán pro začátečníky
  • termín: individuálně
  • délka: 2,5 hodiny
  • místo: Praha
  • max. 2 osoby
  • školitel: Lidka Worbisová
  • cena: 3 000 Kč

Sestavit roční marketingový a komunikační plán není žádná věda. Přijďte se o tom přesvědčit.

Probereme:

  • práci s významnými dny
  • plánování kampaní offline i online
  • plánování eventů
  • sestavování budgetu
  • plánování lidských zdrojů
  • time management

 

4) Úvod do sociálních sítí
  • termín: individuálně
  • délka: 2 hodiny
  • místo: Praha
  • max. 2 osoby
  • školitel: Lidka Worbisová
  • cena: 1 500 Kč

Probereme:

  • nejznámější sociální sítě ve světě
  • detailně – Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram
  • správa firemního profilu/skupiny
  • vedení kampaní
  • práce s influencery

 

Další témata:

  • Google Analytics pro mírně pokročilé (vychytávky, pokročilé analýzy)
  • Marketingový plán pro pokročilé (vazby na firemní vize a obchodní strategie)
  • Vedení kampaní na Facebooku od A do Z
  • Content management
  • PPC kampaně (Google Ads a Sklik)
  • Jak komunikovat s médii

 

Jak se přihlásit?

Individuální kurzy a semináře je možné přizpůsobit potřebám účastníků. Kontaktujete mě prosím na e-mailu lidka.worbisova@worbis.cz.

Studenti, kteří již absolvovali některý z kurzů, získají 10% slevu. 

 

Kurzy pro firmy

Firmám, státním podnikům a organizacím ráda připravím kurz na míru. Kurz je možné vést v češtině nebo angličtině. 

Pojďme se setkat u kávy a pohovořit o možnostech spolupráce. Můžete mě kontaktovat kterýkoli den v týdnu.

 

Hodnocení realizovaných kurzů

Google Analytics pro začátečníky

„Lidka se v oboru vyzná a dokázala kurz proložit řadou reálných příkladů.“ M. N. 

„Lidka byla příjemná, pohotová, znalá, skvěle se v Analytics orientuje. Přesně věděla, co jako nováčci potřebujeme znát a byla trpělivá při pokládání otázek.“ L. M. 

„Kurz mi poskytl vhled do nastavení Google Analytics, obecný přehled, která data kdy sledovat a na co si dát pozor. Rozhodně mohu doporučit 🙂 Kurz poskytl, co lektorka avizovala:)“ P. M. 

Staňte se značkou – osobní marketing

„Lidka je velice příjemná, chytrá a hlavně zkušená dáma, umí poradit v mnoha oblastech a vždy má připravené příklady ze života.“ M. H. 

„Lidka je zapálený lektor s velkým přehledem k danému tématu.“ P. S. 

„Kurz je přínosný pro každého kdo má zájem se rozvíjet a zajímá ho jak zapracovat na schopnosti vlastní sebeprezentace. Získáte podněty i zpětnou vazbu.“ E. M.