Marketing a PR

V oblasti marketingu a komunikace se profesionálně pohybuji již 10 let. Pomohu vám s realizací kampaní i nastavením komplexní marketingové strategie.

Ráda při zpracování propagačních aktivit používám metodu STDC (See-Think-Do-Care), kterou zpracoval Avinash Kauschnik, expert na digitální marketing ve společnosti Google. Marketingová a komunikační řešení navrhuji komplexně, individuálně a hlavně funkčně, obvykle v návaznosti na firemní a obchodní strategii.

Mezi mé aktivní pracovní jazyky patří čeština a angličtina. Mám zkušenosti s prací na projektech i v čínštině, francouzštině, italštině, japonštině, korejštině, němčině, polštině, rumunštině, ruštině a španělštině.

Cíle

Nejčastěji propagaci nastavuji tak, abychom s klientem dosáhli cíle v těchto oblastech:

  • tvorba značky
  • podpora prodeje
  • optimalizace propagace

S čím vám mohu pomoci

Marketing

  • návrh marketingové strategie
  • sestavení marketingového plánu
  • školení v oblasti marketingu a PR
  • realizace PPC kampaní především přes Google Ads
  • marketingová analytika
  • direct mailing (MailChimp, Ecomail, SmartEmailing)
  • mezinárodní marketing
  • organizace akcí pro malé skupiny i tisíce lidí
  • HR marketing
  • obsahové SEO
  • konzultace k UX webu

PR

  • sestavení komunikační strategie
  • strategie pro správu sociálních sítí
  • kompletní zpracování elektronického i papírového časopisu
  • copywriting/zpracování textů v oblastech:
    • obchod a marketing
    • produktový vývoj
    • podnikání a management
    • odborné texty (technologie, ICT, finance, farmacie, veterina)
    • HR (nábor, vzdělávání)
    • lifestyle (bydlení, volný čas, kultura, móda, domácí mazlíčci, jídlo, aj.
  • stylistické jazykové korektury
  • CSR
  • sestavení obsahu a rozeslání newsletterů
  • spolupráce s influencery
  • krizová komunikace
  • zpracování a distribuce tiskových zpráv v České republice na press listy dle oblastí:
    • zpravodajství (celostátní, regionální)
    • lifestyle (ženy, muži)
    • auto-moto (automobily, motorky, veteráni, SUV a čtyřkolky)
    • ekonomie (podnikání, finance)
    • food
    • zdravotnictví (B2C, B2B)
    • ICT a telekomunikace
    • stavebnictví a bydlení
    • děti a teenageři
    • hobby
    • sport

Každá spolupráce zahrnuje jiné požadavky, cíle a objem práce. Výsledné ceny jsou proto smluvní s ohledem na potřeby klienta. Prozatím se můžete podívat na orientační ceny.

Reference vám ráda poskytnu osobně, případně můžete nahlédnout do výběrového přehledu.

Pojďme se setkat u kávy a pohovořit o možnostech spolupráce.